Chcesz nawiązać długofalową relację z klientami?
Wydaje Ci się, że Twojemu zespołowi brakuje doświadczenia i pewności siebie, by z sukcesem sprzedawać produkty?
Zapoznaj się z ofertą szkolenia dla Twojej firmy!

Szkolenie sprzedażowe

Jest taka zasada, która mówi, że
Klient zadowolony z obsługi powie o Twojej firmie 3 osobom. Jeżeli jest niezadowolony – opowie o swoim doświadczeniu
co najmniej 10 osobom.
Czy warto ryzykować?

  • Dlaczego jest tak, że często obsługujemy klienta od niechcenia, jakbyśmy chcieli, żeby już sobie poszedł?
  • Dlaczego klienci odchodzą, albo dlaczego nie wracają?
  • Co oznacza to słynne „dobrze, na razie dziękuję, zastanowię się jeszcze…”?
  • Jak dostosowywać się do oczekiwań klienta z korzyścią dla firmy?
  • Jak sprzedawać, żeby obie strony były zadowolone?
  • W jaki sposób poradzić sobie z „trudnym” klientem, aby nie zaważyło to na wydaniu negatywnej opinii o całej firmie?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w moim szkoleniu:
to intensywny warsztat, który zapewni uczestnikom zdobycie umiejętności i stosowanie strategii niezbędnych w sprzedaży. Jeżeli interesuję Cię takie szkolenie z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, które będzie indywidualnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy i oparte na zdobyciu nowych, praktycznych umiejętności trenowanych już podczas warsztatów – to jesteś w dobrym miejscu.

5 czynników, które decydują o sprzedaży, sprowadzają się do:

słuchania i słyszenia klienta

przekonania dotyczącego atrakcyjności oferty

spełnienia potrzeb kupującego

jakości oferowanego produktu

wyciągania wniosków z pozyskanych informacji

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w moim szkoleniu:
Te dobrze wypełnione warunki sprawiają, że sprzedaż napędza się sama, a Ty możesz mieć pewność, że zmierzasz w dobrym kierunku. Poczuj wiarę we własny biznes i wykorzystaj jego potencjał!

Czego możesz się nauczyć?  

Tematyka szkolenia sprzedażowego obejmuje szereg zagadnień, z których po przeprowadzeniu konsultacji wspólnie dobieramy te istotne dla Twojej firmy.

  • praca nad blokującymi przekonaniami/ obiekcjami
  • holistyczna opieka nad klientem: obsługa przedsprzedażowa, sprzedażowa i posprzedażowa oraz jej wpływ na pozyskanie i utrzymanie lub odzyskanie klienta
  • nawiązywanie kontaktu z klientem – sposoby i określenie czasu na zbudowanie relacji
  • doskonalenie obsługi klienta w różnych kanałach komunikacyjnych: osobiście, telefonicznie, online, w social mediach
  • skuteczna rozmowa telefoniczna: przedstawianie oferty tak, by klient rozumiał korzyści płynące z propozycji
  • efektywna (i efektowna!) prezentacja produktów lub usług w oparciu o język korzyści i zidentyfikowane potrzeby klienta
  • rozmowa o cenach (bez barier)
  • trudny klient: czy taki istnieje i jak z nim rozmawiać?
  • finalizacja sprzedaży

W zależności od wybranych modułów kursu obsługi klienta i sprzedaży lub potrzeb firmy, program może ulegać modyfikacji.

Dla kogo?

Kurs sprzedażowy będzie świetnym narzędziem do wykorzystania w firmach, które zdają sobie sprawę, jak ważnym elementem jest nawiązywanie długofalowych relacji z klientami. Do tej formy współpracy zachęcam także tych, którzy prowadzą własną firmę i posiadają w zespole osoby młode, niedoświadczone i równocześnie ambitne, którym brakuje doświadczenia i pewności siebie w obsłudze klienta.

Zapewnij sobie to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy:

  • raczej przedstawiają produkt lub usługę, niż skutecznie je prezentują 
  • potrzebują być przygotowani na rozmowę dotyczącą obiekcji klienta – być partnerem w zakupie
  • chcą przełamać swoje bariery związane z rozmową z klientem, aby budować trwałe i długofalowe relacje
  • chcą strach przed kontaktem z odbiorcą zamienić na pewność tego, co oferują
  • sprzedają chaotycznie, nie znając języka korzyści
  • wiedzą, że nie stać ich na brak kompetencji – bo chcą zarabiać więcej
  • są otwarci na nowe narzędzia i strategie, które pozwolą na budowanie pozytywnych relacji – zarówno z klientem, jak i z innymi ludźmi 
  • są gotowi prowadzić sprzedaż tak, aby klienci wybierali ich produkty czy usługi spośród innych na rynku, niezależnie od cen

Te warsztaty sprzedażowe sprawdzą się także w odniesieniu do sprzedaży produktów, które mają większy potencjał sprzedaży na rynku niż jej obecne wyniki. 

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz konkretne wskazówki, jak zwiększać sprzedaż
  • Zyskasz pewność siebie połączoną z wiedzą dotyczącą skutecznych technik sprzedaży
  • Uporządkujesz swoje rozmowy sprzedażowe, nauczysz się zarządzać dialogiem tak, żeby pozyskać informacje, których potrzebujesz
  • Poznasz praktyczne ćwiczenia, dzięki którym oswoisz się z nowymi narzędziami sprzedażowymi
  • Nauczysz się tak prezentować produkt, by klient sam chciał go kupić
  • Będziesz w stanie skutecznie zbijać obiekcje klientów i finalizować sprzedaż tak, by obie strony transakcji były zadowolone
  • Będziesz czuł satysfakcję ze swojego wpływu na wyniki sprzedaży

Usatysfakcjonowany klient to zadowolony klient – który zarekomenduje Cię także innym! Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz!

Dlaczego możesz mi zaufać?

Jestem psychologiem, trenerem rozwoju i certfikowanym trener FRIS. Od ponad 8 lat działam dwutorowo: zarówno w obszarze w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w formie spersonalizowanych szkoleń wykorzystujących techniki sprzedaży m.in. Master Business Training Kamili Rowińskiej.

Wiem, jak trudno zbudować zmotywowany zespół działu obsługi klienta – zwłaszcza w czasach, kiedy klient jest coraz bardziej wymagający i niejednokrotnie na spotkanie przychodzi już z pakietem wiedzy znalezionym w internecie. Jednak możesz sobie z tym poradzić! Zacznijmy działać z tym, co mamy. Możesz zyskać swobodę, odwagę, ba – nawet przyjemność z nawiązywania relacji z klientem – nie tylko poprzez bezpośredni kontakt, ale także przez budowanie społeczności wokół swojej firmy/marki w mediach społecznościowych.

Dobieram zatem właściwe moduły – nie szablony szkoleń, które mogłyby nie „zadziałać”, nie będąc dopasowane do potrzeb organizacji. Stąd niezależnie czy prowadzisz małe przedsiębiorstwo, czy większą firmę, czy potrzebujesz szkolenia stacjonarnego, czy szkolenia online – możesz mieć pewność, że szkolenie będzie „uszyte na miarę” i nieszablonowe.