Jest taka zasada, która mówi, że
Klient zadowolony z obsługi powie o Twojej firmie 3 osobom. Jeżeli jest niezadowolony – opowie o swoim doświadczeniu
co najmniej 10 osobom.
Czy warto ryzykować?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w moim szkoleniu:
to intensywny warsztat, który zapewni uczestnikom zdobycie umiejętności i stosowanie strategii niezbędnych w sprzedaży. Jeżeli interesuję Cię takie szkolenie z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, które będzie indywidualnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy i oparte na zdobyciu nowych, praktycznych umiejętności trenowanych już podczas warsztatów – to jesteś w dobrym miejscu.
5 czynników, które decydują o sprzedaży, sprowadzają się do:
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w moim szkoleniu:
Te dobrze wypełnione warunki sprawiają, że sprzedaż napędza się sama, a Ty możesz mieć pewność, że zmierzasz w dobrym kierunku. Poczuj wiarę we własny biznes i wykorzystaj jego potencjał!
Czego możesz się nauczyć?
Tematyka szkolenia sprzedażowego obejmuje szereg zagadnień, z których po przeprowadzeniu konsultacji wspólnie dobieramy te istotne dla Twojej firmy.
W zależności od wybranych modułów kursu obsługi klienta i sprzedaży lub potrzeb firmy, program może ulegać modyfikacji.
Dla kogo?
Kurs sprzedażowy będzie świetnym narzędziem do wykorzystania w firmach, które zdają sobie sprawę, jak ważnym elementem jest nawiązywanie długofalowych relacji z klientami. Do tej formy współpracy zachęcam także tych, którzy prowadzą własną firmę i posiadają w zespole osoby młode, niedoświadczone i równocześnie ambitne, którym brakuje doświadczenia i pewności siebie w obsłudze klienta.
Zapewnij sobie to szkolenie, jeśli Twoi pracownicy:
Te warsztaty sprzedażowe sprawdzą się także w odniesieniu do sprzedaży produktów, które mają większy potencjał sprzedaży na rynku niż jej obecne wyniki.
Co zyskujesz?
Usatysfakcjonowany klient to zadowolony klient – który zarekomenduje Cię także innym! Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz!
Dlaczego możesz mi zaufać?
Jestem psychologiem, trenerem rozwoju i certfikowanym trener FRIS. Od ponad 8 lat działam dwutorowo: zarówno w obszarze w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w formie spersonalizowanych szkoleń wykorzystujących techniki sprzedaży m.in. Master Business Training Kamili Rowińskiej.
Wiem, jak trudno zbudować zmotywowany zespół działu obsługi klienta – zwłaszcza w czasach, kiedy klient jest coraz bardziej wymagający i niejednokrotnie na spotkanie przychodzi już z pakietem wiedzy znalezionym w internecie. Jednak możesz sobie z tym poradzić! Zacznijmy działać z tym, co mamy. Możesz zyskać swobodę, odwagę, ba – nawet przyjemność z nawiązywania relacji z klientem – nie tylko poprzez bezpośredni kontakt, ale także przez budowanie społeczności wokół swojej firmy/marki w mediach społecznościowych.
Dobieram zatem właściwe moduły – nie szablony szkoleń, które mogłyby nie „zadziałać”, nie będąc dopasowane do potrzeb organizacji. Stąd niezależnie czy prowadzisz małe przedsiębiorstwo, czy większą firmę, czy potrzebujesz szkolenia stacjonarnego, czy szkolenia online – możesz mieć pewność, że szkolenie będzie „uszyte na miarę” i nieszablonowe.