Być może widzisz, jak wzrastają inne firmy w Twojej branży – i zastanawiasz się, jak to robią? Skoro tu jesteś, to oznacza, że zależy Ci na rozwijaniu potencjału swojego biznesu i na zwiększaniu zysku. Być może przerabiałeś już wiele kursów czy szkoleń, jednak bez konkretnych rezultatów. A może rozwiązania, które otrzymałeś, wydają się niewystarczająco dopasowane do potrzeb Twojej firmy?
Co by się zmieniło, gdybyś przestał się martwić o przyszłość firmy, i zaczął pewnie odrywać kupony z pieniędzy zainwestowanych w siebie lub w pracowników?
Nie od dziś wiadomo, że za sukcesem przedsiębiorstw stoją ludzie – produkt czy usługa jest ważna, ale to ludzie sprawiają, że klient chce lub nie chce wracać, zarekomenduje firmę lub wyda negatywną opinię…
Czynniki, które decydują o sprzedaży z poziomu obsługi klienta, sprowadzają się do:
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w moim szkoleniu:
Te dobrze spełnione 4 warunki sprawiają, że sprzedaż napędza się sama, a Ty możesz poczuć pewność, że zmierzasz w dobrym kierunku. Poczuj wiarę we własny biznes i wykorzystaj jego potencjał!
Jaki jest cel szkolenia?
Celem warsztatów jest przede wszystkim zrozumienie znaczenia świadomej obsługi klienta dla sukcesu firmy.
W trakcie warsztatów skupiamy się przede wszystkim na części praktycznej:
Czego możesz się nauczyć?
Tematyka szkolenia z obsługi klienta obejmuje poniższe zagadnienia:
W zależności od wybranych modułów kursu lub potrzeb firmy program może ulegać modyfikacji.
Dla kogo?
Szkolenie z zakresu obsługi klienta będzie doskonałym narzędziem dedykowanym przede wszystkim dla:
Co zyskujesz?
Dzięki tym korzyściom uczestnicy będą gotowi nie tylko obsługiwać klientów na najwyższym poziomie, ale również budować trwałe relacje, które przyczynią się do sukcesu organizacji.
Dlaczego możesz mi zaufać?
Jestem psychologiem, trenerem rozwoju i certfikowanym trener FRIS. Od ponad 8 lat działam dwutorowo: zarówno w obszarze w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w formie spersonalizowanych szkoleń wykorzystujących techniki sprzedaży m.in. Master Business Training Kamili Rowińskiej.
Wiem, jak trudno zbudować zmotywowany zespół działu obsługi klienta – zwłaszcza w czasach, kiedy klient jest coraz bardziej wymagający i niejednokrotnie na spotkanie przychodzi już z pakietem wiedzy znalezionym w internecie. Jednak możesz sobie z tym poradzić! Zacznijmy działać z tym, co mamy. Możesz zyskać swobodę, odwagę, ba – nawet przyjemność z nawiązywania relacji z klientem – nie tylko poprzez bezpośredni kontakt, ale także przez budowanie społeczności wokół swojej firmy/marki w mediach społecznościowych.
Dobieram zatem właściwe moduły – nie szablony szkoleń, które mogłyby nie „zadziałać”, nie będąc dopasowane do potrzeb organizacji. Stąd niezależnie czy prowadzisz małe przedsiębiorstwo, czy większą firmę, czy potrzebujesz szkolenia stacjonarnego, czy szkolenia online – możesz mieć pewność, że szkolenie będzie „uszyte na miarę” i nieszablonowe.