Zależy Ci na rozwijaniu potencjału swojego biznesu i na zwiększaniu zysku?
Za sukcesem przedsiębiorstw stoją ludzie, a świadoma obsługa klienta jest kluczem do sukcesu firmy.
Zapoznaj się z ofertą szkolenia dla Ciebie i Twojego zespołu

Szkolenie z obsługi klienta

Być może widzisz, jak wzrastają inne firmy w Twojej branży – i zastanawiasz się, jak to robią? Skoro tu jesteś, to oznacza, że zależy Ci na rozwijaniu potencjału swojego biznesu i na zwiększaniu zysku. Być może przerabiałeś już wiele kursów czy szkoleń, jednak bez konkretnych rezultatów. A może rozwiązania, które otrzymałeś, wydają się niewystarczająco dopasowane do potrzeb Twojej firmy? 

Co by się zmieniło, gdybyś przestał się martwić o  przyszłość firmy, i zaczął pewnie odrywać kupony z pieniędzy zainwestowanych w siebie lub w pracowników?

Nie od dziś wiadomo, że za sukcesem przedsiębiorstw stoją ludzie – produkt czy usługa jest ważna, ale to ludzie sprawiają, że klient chce lub nie chce wracać, zarekomenduje firmę lub wyda negatywną opinię…

Czynniki, które decydują o sprzedaży z poziomu obsługi klienta, sprowadzają się do:

przekonania dotyczącego atrakcyjności oferty

słuchania i słyszenia klienta, a także wyciągania wniosków z pozyskanych informacji

określenia potrzeb kupującego

jakości oferowanego produktu

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w moim szkoleniu:
Te dobrze spełnione 4 warunki sprawiają, że sprzedaż napędza się sama, a Ty możesz poczuć pewność, że zmierzasz w dobrym kierunku. Poczuj wiarę we własny biznes i wykorzystaj jego potencjał!

Jaki jest cel szkolenia?

Celem warsztatów jest przede wszystkim zrozumienie znaczenia świadomej obsługi klienta dla sukcesu firmy.
W trakcie warsztatów skupiamy się przede wszystkim na części praktycznej: 

znaczenie doskonałej obsługi klienta dla sukcesu biznesowego

skuteczna komunikacja z klientami: aktywne słuchanie, jasne przekazywanie informacji

rozwiązywanie problemów i radzenie sobie z obiekcjami lub z „trudnym” klientem

budowanie zaufania i lojalności klientów

doskonalenie obsługi klienta w różnych kanałach komunikacyjnych: osobiście, telefonicznie, online

Czego możesz się nauczyć?  

Tematyka szkolenia z obsługi klienta obejmuje poniższe zagadnienia:

  • praca nad blokującymi przekonaniami/ obiekcjami
  • badanie etapów ścieżki zakupowej klienta
  • identyfikacja punktów styku poszczególnych pracowników z klientem, aby zyskać wgląd do całego procesu i osobno przyjrzeć się każdemu etapowi
  • skuteczna rozmowa telefoniczna: przedstawianie oferty tak, by klient rozumiał korzyści płynące z propozycji
  • budowanie zaufania w kontakcie z klientem: ile kontaktu potrzebuję, żeby klient mi zaufał?
  • badanie potrzeb klienta: słuchanie zamiast słyszenia, włączanie empatii
  • trudny klient: czy taki istnieje? I jak z nim rozmawiać?
  • identyfikacja 3 procesów w firmie: obsługa przedsprzedażowa (pozyskanie klienta), sprzedażowa i posprzedażowa (utrzymanie klienta) oraz jej wpływ na pozyskanie, utrzymanie lub odzyskanie klienta
  • pozyskiwanie rekomendacji i poleceń od zadowolonego klienta

W zależności od wybranych modułów kursu lub potrzeb firmy program może ulegać modyfikacji.

Dla kogo?

Szkolenie z zakresu obsługi klienta będzie doskonałym narzędziem dedykowanym przede wszystkim dla:

  • menedżerów działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą szlifować umiejętności komunikacji z klientem
  • osób, które chcą świetnie zrozumieć perspektywę klienta i efektywniej współpracować z zespołem ds. obsługi klienta
  • recepcjonistów, personelu obsługi klienta, doradców klienta, pracowników call center
  • każdego, kto pragnie doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne i budować trwałe relacje biznesowe, niezależnie od tego, czy sprzedaje produkt, czy usługę, czy działa w branży turystycznej, produkcyjnej, branży beauty czy innych – wszędzie tam, gdzie obsługuje się klienta i sprzedaje

Co zyskujesz?

  • lepiej zrozumiesz potrzeby klientów i zaczniesz docierać do tych, którzy naprawdę chcą kupić
  • będziesz rozmawiał/a o tematach istotnych z punktu widzenia klienta i poznasz jego motywacje i potrzeby, bez konieczności „zgadywania” i zasypywania informacjami, których nie chce słyszeć i nie potrzebuje
  • skorzystasz ze wskazówek i strategii wspierających budowanie pozytywnych relacji z klientem – z połączeniem ich zastosowania w praktyce podczas szkolenia
  • będziesz wyposażony w konkretne umiejętności do wykorzystania od razu: skuteczna prezentacja produktu, rozwiewanie obiekcji
  • zamiast obawiać się kontaktu z klientem, będziesz czerpał przyjemność z rozmowy
  • przełamiesz bariery w rozmowach o cenach

Dzięki tym korzyściom uczestnicy będą gotowi nie tylko obsługiwać klientów na najwyższym poziomie, ale również budować trwałe relacje, które przyczynią się do sukcesu organizacji.

Dlaczego możesz mi zaufać?

Jestem psychologiem, trenerem rozwoju i certfikowanym trener FRIS. Od ponad 8 lat działam dwutorowo: zarówno w obszarze w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w formie spersonalizowanych szkoleń wykorzystujących techniki sprzedaży m.in. Master Business Training Kamili Rowińskiej.

Wiem, jak trudno zbudować zmotywowany zespół działu obsługi klienta – zwłaszcza w czasach, kiedy klient jest coraz bardziej wymagający i niejednokrotnie na spotkanie przychodzi już z pakietem wiedzy znalezionym w internecie. Jednak możesz sobie z tym poradzić! Zacznijmy działać z tym, co mamy. Możesz zyskać swobodę, odwagę, ba – nawet przyjemność z nawiązywania relacji z klientem – nie tylko poprzez bezpośredni kontakt, ale także przez budowanie społeczności wokół swojej firmy/marki w mediach społecznościowych.

Dobieram zatem właściwe moduły – nie szablony szkoleń, które mogłyby nie „zadziałać”, nie będąc dopasowane do potrzeb organizacji. Stąd niezależnie czy prowadzisz małe przedsiębiorstwo, czy większą firmę, czy potrzebujesz szkolenia stacjonarnego, czy szkolenia online – możesz mieć pewność, że szkolenie będzie „uszyte na miarę” i nieszablonowe.